Voor wie is Nanda specifiek geschikt?

Inmiddels ken je me waarschijnlijk wel, ik ben Petra en ik begeleid nieuwe en bestaande Nanda klanten. Omdat ik graag weet tegen wie ik aanpraat bekijk ik regelmatig de websites van onze klanten en daarbij vallen me toch een paar dingen op. Ik zie grote overeenkomsten tussen onze klanten en het lijkt erop dat Nanda specifiek geschikt is voor een bepaald soort ondernemingen.

Hip

Wat vooral opvalt is dat Nanda klanten vaak bovengemiddeld hip zijn. Ze hebben een hip vak, hun bedrijven hebben hippe namen en hun websites een dito uitstraling. Op zich zijn we daar blij mee, want Nanda zelf is ook behoorlijk hip en die boodschap is kennelijk helder overgekomen. Daarnaast zien we ook veel bedrijven klant worden die zich misschien niet in de hipste branche begeven, maar die zelf wel heel hip in het leven staan. Financieel dienstverleners bijvoorbeeld hebben soms een wat stoffig imago, maar ik ontdek regelmatig dat ze überhip kunnen zijn in hun denken en bedrijfsvoering.

nanda-urenregistratie

Uurtje Factuurtje

Nanda klanten gebruiken hun urenregistratie veelal als basis voor hun facturering. Ze werken vaak uurtje factuurtje en het succes daarvan valt of staat met een goede urenadministratie en kloppende overzichten. Ze gebruiken Nanda elke dag en hoeven dus nooit meer achteraf te bedenken hoe het ook alweer zat, dat factureert wel zo prettig.

Meerdere projecten of opdrachtgevers

Als je te maken hebt met verschillende projecten en opdrachtgevers is het werken met de projecten en labels in Nanda natuurlijk een zegen. Onze klanten maken er dan ook graag gebruik van en hebben zo altijd overzicht ‘in de chaos’.

Werken via internet

Onze hippe klanten hebben de cloud over het algemeen al een tijdje omarmd en zijn uitermate blij met Nanda als online tool voor hun urenregistratie. Ze zijn daarmee flexibel en kunnen overal en op ieder apparaat hun uren boeken, daarom doen ze het ook.

nanda-ontwikkelingenKomende ontwikkelingen

Gesprekken met klanten leren me eigenlijk altijd hetzelfde, namelijk dat ze blij zijn dat ze door ons gehoord worden. Nanda wordt voortdurend doorontwikkeld en daarbij zijn de wensen van onze klanten altijd bepalend. Als je een wens meldt kan het zomaar dat er binnen een week een nieuwe feature aan Nanda wordt toegevoegd, we luisteren namelijk goed naar je. Dus houd je niet in en mail of bel me gerust als je een goed idee hebt!

Was dit artikel nuttig?